Subject: FW: Vastuskiri: Ettekirjutuse avalikustamine
From: "Kristel Lekko" <[email-masked]>
To: "Kadi Kallas" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 09:19:18 +0300

From: Urmo Karu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 21, 2024 11:33 AM
To: Kristel Lekko <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastuskiri: Ettekirjutuse avalikustamine

Lugupeetud Kristel Lekko

Pöördusite 17.05.2024 Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti
(edaspidi TTJA) poole seoses Tallinn, Laevastiku tn 4 korteriühistule
tehtud ettekirjutustega.

Ehitise kasutusjärgse ohutuse tagamisega seoses on TTJA 06.03.2023 teinud
nimetatud korteriühistule ühe ettekirjutuse nr 16-2/22-05614-038.
Ettekirjutus on kättesaadav järgnevalt veebilehe lingilt:
https://jvis.ttja.ee/modules/dokumendiregister/view/832047
(TTJA veebilehe avaleht – Dokumendiregister – Dokumendiregister
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti põhitegevust puudutavad
dokumendid) – Täistekstiotsing: Laevastiku tn 4 ettekirjutus)

Lugupidamisega

Urmo Karu
ehitiste ohutuse ekspert
+372 667 2102 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<https://ttja.ee/> www.ttja.ee
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla 10a, 10122 Tallinn